شراکت آنلاین :
انواع شراکت آنلاین:
1- ایجاد لینک بدست آوردن لینک از سایت های شخص ثالث به سایت شرکت
این ایجاد لینک باید به روش ساختار یافته جهت به حذاکثر رسانی بازدیدکنندگان از سایت های شخص ثالت و کمک به افزایش رتبه صفحه در گوگل انجام پدیرد
2-بازاریابی وابسته:
یک توافق کارمزدی که سایت های بازدید شده مبلغی بابت فروش مشتریان احتمالی یا بازدیدکنندگان پرداخت می کنند.بازاریابی وابسته احتمالا منبع بزرگتر ترافیک باکیفیت برای خرده فروشان الکترونیک است
3-حمایت مالی آنلاین توافقی بلند مدت برای مرتبط ساختن یک نشان تجاری به یک طراحی سایت شرکتی در قزوین یا بخشی از آن
تبلیغات تعاملی:
تلیغات تعاملی می تواند به ایجاد ترافیک سایت کمک کند اما در شناسایی نشان تجاری نیز نقش دارد تبلیغات رسانه غنی و با فرمت های بزرگ در هدف گذاری بازدید کنندگان از طریق قرار دادن تبلیغات در طراحی سایت شرکتی در قزوین تخصصی و هدف گذاری تبلیغ رفتاری یا پویا موثر هستند .جذب مشتریان از طریق بنر های پولی توسط CPM نسبتا گران قیمت است و شکل های جایگزین تبلیغ یا پرداخت با توجه به نتایج تریجح داده می شود
ایمیل پذیرفته شده توسط کاربر:
ایمیل یک روش ارتباطی تحمیلی موثر آنلاین است .ایمیل باید با رضایت و پذیرش کاربر ارسال شود وگر نه غیر قانونی است و هرز نامه محصوب می شود .گزینه های جذب مشتری شامل ایمیل سرد ،ایمیل های مشترک دونشان تجاری و قرار گرفتن در ایمیل شخث ثالث را برای طراحی سایت شرکتی در قزوین در نظر بگیرید .برای فهرست ایمیل های خارجی بدست آوردن فراوانی صحیح و دادن حق انتخاب به مشتری را آزمایش کنید .ایمیل هایی را نیز که به صورت خودکار ارسال می شوند در نظر بگیرید .روی طراحی ایمیل و طراحی سایت و به روز نگه داشتن فهرست کار کنید و در چهار چوب قانون اقدامات خود را انجام دهید .
بازاریابی ویروسی:
با استفاده از تکنیک های بازاریابی ویروسی ترافیک با استفاده از ایمیل ( دهان به دهان مجازی)یا دهان به دهان واقعی جهت پراکندن پیام از شخصی به شخص دیگر ایجاد می شود .